11.12.06

abiks

nüüd juhtus nii, et kuna rahvuslooma telefon ja meilboks on täna ärevat värvi koguaeg ja miljon asja otsustasid uksest-aknast selga ronida, siis ma ju loomulikult võtsin teede-andra plogina ainetel selle maailma kõige vajalikuma testi hoopis täita, ja noh, tulemus oli ootuspärane vist, sest arvestades viimaste aastate trehvamisi kunstkäsitöös, siis olen ma THE SUN täiesti vabalt, kui vaja - http://www.flarn.com/~warlock/tarot/catpeople/19.html
seda juttu ma ei viitsinud lugeda sealt alt, ja lõvi asemel peaks ilves olema, aga noh, pohhui.

3 Comments:

Blogger ilves@metsas.ee said...

tra, küll on ilus pilt tegelt ikka!
jaanile kah nagunii sitaks meeldib ja vahurile.

11/12/06 5:52 PM  
Anonymous Anonüümne said...

väikeste vundtsidega brünetid tšikid,
aga kindlasti meeldivad

11/12/06 9:44 PM  
Blogger hüüdja hääl oaasis said...

You are The Hermit.

Seda ma teadsin.

12/12/06 4:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee