17.5.07

kahvlis oli kräppar ja muud arengud

tommiboy, ole hea poiss ja otsusta ära - kas pühid tati näpu küljest ning astud lõpuks ometi korraliku jatsu ja poeesiani välja või viksid ennast kihku-kähku ära ja saadad YO ja FLOW riimide kõrvalt selle va mõttetu eesti keele to hell või nahhui. poolsitutud junni vasem ots on perses, noh. samas lubaks nii muusikat kui teksti ju küll. kuula sõber jarekit rohkem.

päikeseloojaku eel aga toimus lämmijärvel NAKi koosolek. esimese pildi pealkiri on "vana mees tahab koju".

päispäeval oli räpinas kagu-eesti kultuurikonverents "uman koton ummist asjust". sõnum oli kaido kamal, tapio mäkelaisel ja taago tubinal.
esinejaid oli palju.

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ega see tommi liiga hea pole, aga kes see eestis üldse hea räppar on? Chalice on, aga tema on räpist eemaldu(nud/mas)
igasugu kuuldiid ja kaarelkosed nii vuhvel-surmigavad-mehed mu meelest...

18/5/07 12:59 PM  
Blogger Kalle said...

sellepärast nad laulavadki,et nad pappi ei saagi

18/5/07 1:15 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Kuule Aapo, kuigi ma ise ei kuula TBoy'd ka juba paar aastat, siis ma ei käi seda kuulutamas linna peal.. Mis teeb Sinust arvamusliidri, kes võib kõiki räpikuulajaid lihtsalt labaselt mõnitada?
Ma nõustun Sinuga punktis, et MAINSTREAM räpp on enamuses täielik saast, see ei anna aga alust üldistusteks nagu "kräppar", mis on solvav kõigile, kes kuulavad intelligentset hiphoppi...
tundub, et sa pole sellisest asjast vist kuulnudki.

Naljakas on näha ka sellist arutlust: "kes siis on eestis hea räppar, coold ja kose ei ole ju ka eriti head". Enamus tõsiseid tegelejaid (vähemalt minu tutvusringkonnast) ei kuula juba 7 aastat coold'd ja koset, samas tundub, et "arvamusliidrid" on ikka selles teemas kinni.

Kõige absurdsem Sinu mõttekäikudest oli analüüs, et "kräpp" vallutab Euroopat ja "muidu valgeid inimesi" USA orjanduslikust minevikust tulenevast taagast. Sotsiaaltohter..

Kas kitarri leiutasid eestlased? Kui mitte, siis viska parem kiirelt minema, mine tea mis haigused võid veel võõralt kultuurilt külge saada!

Sageli need räpparid, kes ise püüdlikult telesse ronivad, ei ole mingi räpi hetkeseis Eestis, ja minu jaoks oled Sina samal pulgal, üritad ka iga hinna eest leheruumi saada, et siis teiste samal õrrel istujate pihta sitta loopida. Kui tatt kellegi teise näpul nii pinda käib, siis mine küsi, ma olen kindel, et nad lasevad sul selle ära süüa.

PS.
Ma olen sündinud Võrus, ma suudan su "luulet" lugeda, mul on kodus "Viie pääle", aga sinu Kräpp oli tõesti ainus kräpp sellelt plaadilt, kui Margussi laulmine välja arvata.

23/5/07 2:47 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

tropp möliseb.
tahtis blogikommentaariruumi.
sai.
hankigu nüüd leheruumi kah või tele või raamatu.

24/5/07 1:49 AM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee