13.2.08

klassikat

keegi tore inimene taipas youtube'ist klassikat otsida

7 Comments:

Blogger Leenu said...

uuuh! :)

13/2/08 2:53 AM  
Blogger Heli said...

double neck ja puha... Ilus!

13/2/08 7:18 AM  
Blogger nekle said...

just mõnipäev tagasi rääkisin sellest Andrale kuidas rongis ja venemaal - hullaris seda kuulata sain.

14/2/08 12:51 AM  
Blogger aki said...

huvitav. mulle ei räägita sellest küll midagi..

14/2/08 9:47 AM  
Blogger Oryx said...

no vot, aki, äkki me peaks suga siis klubi tegema näiteks, mulle on kah igast toredaid asju rääkimata jäetud.

19/2/08 9:15 AM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

mulle see klubi meeldiks, aga kuna võib-olla mõnele klubiliikmele ei meeldiks, et see mulle meeldiks, siis ma ütlen, et ärge tehke, olles samal ajal variser.

20/2/08 4:41 AM  
Blogger aki said...

hmmm. teeme jah. ma räägin kõik ära. võib olla. küsida ikka võib alati ja julgelt. ma ei pelga kedagi. kui ta neegriplikakga kohve aint maaha ei võta...

20/2/08 6:03 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee