11.12.06

täna olen ma...

...valge redis, seened, sigalehma hakk, sibul, küüslauk, paprika, sai, nisujahu ning kolm kanamuna, soolast-piprast ja tabascotilgast rääkimata. mind on kotletitud kaerakliidega paneeritult kuldkollasetaoliseks ja ma maitsen türadima hästi. selle valge redise (mis näeb välja nagu üleelusuurune albiinoporgand või ülieksklusiivne ja suur tömbi otsaga dildo) asemel, mis maksab millegipärast väiksema maja hinda, võiks varsseller või must rõigas või maapirn kah olla, peaasi, et taimset ja lihast enam-vähem pooleks jääks ja juurikas taimses pooles pigem domineeriks. minu kõrvale pole vaja mingeid kuradima kartuleid või riisi või leiba või ürdivõid (või kui, siis seda viimast siiski natukene) või muud jama, sest ma olen täiusliku ampsu kehastus ning jeesuse ihu maa peal või pigem taldriku peal ja pigem siiski mitte mingisugune kuradima seesamunegi ihu, vaid lihtsalt söökide kuningas.
vot selline ma olen täna. nämm!

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Hommikuks suhkrusse tupsutatud puri. V6i appam magusa kookospiimaga. K6rvale ei teed, ei kohvi, vaid lassit. Lassit v6in juua muidugi iga kell. Julgen soovitada honey-lassit. Ja peagi see l6unagi siis k2es ei ole. Nutikas on valida koht, kus tunglemas palju kohalikke. Ehk siis keset t2navamelu, k6ikv6imalikke signaale trotsides, silmast tolmu pyhkides. Kui see tundub v2ljakannatamatu, siis unusta eristused hea ja halb. Kuigi, hea toidu headust ikka ei unusta kyll. T6stan palmilehele riisi, rasamit, sambat, chatnit... Ja algab t88 n2ppudega. Segad veidike yht, siis teist, mekid, lisad vyrtsi. Kr6mpsutad k6rvale m6ned papad. Kuumaga toimib h2sti yks masala-tee. Tender-kookospiim ka, miks mitte. T2na 6htuks on aga masala-dosa. Pabervariant on k6ige h6rgum. Ja kui k2es arvetetasumise aeg, siis hoia nii 30 rupit k2ep2rast (8 krooni).

20/12/06 3:46 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee