19.9.07

nimed

raisk.
ma tahan nimesid, aadresse, perekonnaseisu, hobisid jne. ma tahan nende värdjate nimesid, kes:
A) toodavad tarkvara, mis ühildub kogu ülejäänud maailmas leiduva tarkvaraga (juhul, kui sa mitte kunagi ühtegi teist tarkvara ei kasuta ning hoiad ka nende installiplaadid om arvutist vähemalt kahe kilomeetri kaugusel).
B) müüvad riistvara, millele nad annavad kaasa tarkvara, mis... (vaata punkti A).

ma kohe täitsa päriselt tahan nimesid ja nii edasi, sest ma tahan mõista, mis värdjad need sellised on ja miks nad mulle niimoodi teevad.

nõuan otsedemokraatiat, st sellist värki, et mutrikese tasemelt tagasi oleks kogu aeg teada, kes tegi ja kellele vastu pead anda, et tema saaks omakorda kellelegi vastu pead anda. tippu välja. ja et tohiks ja peakski vastu pead andma kogu aeg. stabiilsust tahan, mitte revolutsiooni. nimesid!

ja seda igal alal. ma tahan ajalehes näha nende debiilikute grupipilte, kes ei luba litsil nikkuda ja joodikul juua ning kes valiksid presidendiks rüütli; kelle lobiga sulguvad maapoed, -postkontorid ja -koolid, kes fännavad "vabadussammast"; kes... üleüldse, noh! tahan teada, kes need lollakad on kõik. rubriiki tahan: idioodid, imbed, seapeedid ja värdjapealikud.
web page hit counter Blog.tr.ee