23.10.07

teisipäev, kore päev

kuna teisipäeviti on blobikülastatavus suurim - fakt, mis näitab eestlaste tööharjumusi - , siis olgu siinkohal nenditud: mõnus on olla kaetud peene klaasitolmuga, mis higiga segunedes moodustab kaitsva kooriku ja siis kosiks jõuluks nooriku, bip-bip-bip..., mille peale jaan ütles, et tore on oodata klaasvillapakki tolmusel pööningul, suu krudisemas, meelestumas järvakandi ja piusa.
türi idüll oli see.

olen väike geenius
sest et mul on lenin suus

mõnel lähipäeval seevastu paistab viisnurk hall, sest külastan juku-kalle kodulinna ja mu igas päevas on tillukene rosin. lisaks sain hiljuti ilmutuse, et mulle tundus, nagu andra oleks läti keeles hobune, kuigi tegelikult kindlasti ei ole - peab selia käest küsima. pärast nägin unes tundmatut kolme rinnaga naist ning merle jäägerit. nüüd olin nimepritsija. parem ikka, kui et tati. muideks, aksel läks poodi jälle, aknast nägin. ta ostab alati ühe õlle korraga, sest äkki tuleb surm vahepeal ja kesse siis ära joob, kui ise ei jõudnud, urmas või?
jälgige arenguid, helistage emale.

väikses köögis üksinda
imeb ennast tranny'ka

Sildid:

web page hit counter Blog.tr.ee