10.12.07

debiilsusi pead sina internetist lugeda saama

leidsin uudise ja tegin kohe ise kah:

Luuletaja Aapo Ilves on lisaks kirjanikukarjäärile jõudnud sooritada tippsaavutusi ka lihtsalt mees olemisega. Nimelt väidab Ilves, et on võtnud süütuse kogu ühe suure selvehalli töökalt naisperelt.
Internetileht Mingepersse kirjutab, et kuulsaks saanud selvehallis müüakse nüüdsest kogunisti t-särke kirjaga “Aapo Ilves keeras mulle taha”.
“Ma ei usu, et ta on kõikide siinsete noorte naistega maganud. Samas ei saa ma ka vanduda, et ta seda teinud pole,” rääkis selvehalli esindaja.
Väidetavalt on Aapo oma naistemehe staatuse üle ääretult uhke. Tema kuulsaimad partnerid on olnud mingisugune suvaline tippmodell, poetess Paris Hilton ning nimekirja mahub ka, ei, tegelt ikka ei mahu, ruumi ei ole en

Sildid: , , ,

12 Comments:

Blogger Leenu said...

irw, ma naeran..loodan et ei pane pahaks;) kui see tõsi on, siis jumalaeest ma olen roomapaavst:D

10/12/07 4:41 AM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

ja kuidas nuntsius kärab?

10/12/07 5:13 AM  
Blogger Leenu said...

ei see sobib kh..nii enamvähem..

10/12/07 7:36 AM  
Anonymous Anonüümne said...

se siis et aapo võttis kelleltki bluntilt suhu=sama
aga mina ei usu

11/12/07 2:54 AM  
Anonymous Anonüümne said...

mina ei naera sellise lolluse peale.
kas sa aapo oled luuletaja või kelleks sa ennast ise pead? kirjuta siis miskeid luuletusi või raamatuid. mingi luuserluse hais on siin üleval, hipi oled vä?

11/12/07 5:31 PM  
Blogger Leenu said...

aga mis on viga hipidel?? mulle näiteks meeldib hipitseda ja hipid on head inimesed;)

11/12/07 6:27 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

näh, mingi nimeta debiilik kah bloogi juhtunud. mine kohe ära, meil on kõrgkultuur siin ja alla sümfooniku ei lubata sõna võtta.

12/12/07 4:18 AM  
Anonymous Anonüümne said...

leenu, kulla tipsi - kas keegi ütles hipide kohta midagi? anti mingi hinnang hipidele? oli küsimus aapole - kas oled hipi. kui sulle meeldib hipitseda siis palun väga.

12/12/07 2:42 PM  
Anonymous Anonüümne said...

kas pikkus on oluline?

12/12/07 3:17 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

defineeri hipi enne, nimetamats

13/12/07 3:51 PM  
Anonymous Anonüümne said...

ähähähähähähähähhäääääää
ma olen sust targem!!!!!!!!!!

17/12/07 8:41 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

nüüd on küll pikemat aega juba suu munni täis, tarkpea - vaata, mis kuupäev juba on!

29/12/07 2:59 AM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee