17.4.06

sõjakunst

mõnikord ma loen raamatuid ja artikleid, mis ma ise olen kirjutanud. väike järelkontroll - aeg on uus, tarvis vaadata, kas töö mõjub hästi tehtuna või lihtsalt tehtuna. seni on vedanud. mõned oma graafilised lehed ja maalitused ripuvad kah seinal juba tükk aega. siiamaani pole oksele ajanud. ilusad dokumendid, iga päev võib meedias ja galeriides oluliselt sitemaid kohata. oma muusikat ma kuulan harva, aga, mis seal salata, tuleb ette. analüüsi, mitte fännimise põhjustel. nautimiseks on sõprade noodid. aga iseenese loomingu ees silmi-kõrvu kinni panna oleks imelik.

vot, aga ükspäev vaatasin kogemata telekat ja hakkasin mõtlema väljendile "sõjakunst".

mõelge teie kah.

2 Comments:

Blogger hüüdja hääl oaasis said...

just äsja ei moodustanud ma mitte midagi - öhhöhöhö

19/4/06 7:03 AM  
Anonymous Anonüümne said...

vanakuri, on üks ütlemata hea

20/4/06 10:16 AM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee