20.3.08

allkirjade kogumine - ilvesele ilvese palk

nii - siin algab nüüd allkirjade kogumine ja kõik võivad alla kirjutada. need, kes on vabadussamba pool või vastu ja need, kes tahavad peatada riigikogu palgatõusu ja need, kes on tuumajaama vastu jne. lihtsalt nii hea diil on, et sellele suisa peab alla kirjutama, sest kõne all on täiesti odav ja eestlastele taskukohane tahteavaldus, nimelt tahan mina endale hästi suurt palka, veel suuremat, kui riigikogu liikmel, ja riigikogu liikmed ju nagunii kellelegi ei meeldi, ilged seapeedid ja liiga palju pappi saavad, onju. mulle see-eest piisab, kui iga eesti kodaniku pealt laekuks mulle aastas 1 kroon. olgu, mõtlesin ümber, aasta on ikkagi liiga pikk aeg, teeks parem nii, et ühes kuus. tähendab, et iga kuu üks kroon inimese kohta, ja see oleks siis minu palk, pole ju palju küsitud, ühest kroonist on siis kahju? ei ole ju. võib 2 kah olla, nagunii kellelegi kahekroonised ei meeldi, niiet siis kaks. kirjutage alla, ja kui alla ei viitsi kirjutada, siis võite raha niisama kah ära tuua ja saab ka korraga mingi paarisaja kuu või -aasta eest sissemakse teha, siis saab tegelt isegi täitsa ilma allkirjata hakkama. püsikorraldus sobib tegelikult kõige paremini ja siis pange ikka juba rohkem, häbi on ju mingi paari krooni pärast pangale tüli teha. ja ma võin korraga mingi paarikümnetonnise arve kah kirjutada või suurema. mul oli muidugi teine mõte kah, see oleks siis nii, et elton john helistaks mulle ja telliks laulusõnu, siis ma tuleks kohe töölt ära. see käiks nii, et elton helistaks ja telliks ja ma ütleks, et saab küll, aga helista homme hommikul tagasi ja siis läheks hommikul kuhugi tööle, et saaks kohe töölt ära tulla.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ok. aapo, ma tulen mõnipäev läbi ja toon sulle kingituseks krooni ;-) ma neid pankasid ei usalda, toon ikka ise ära. a sa käi enne poes ära ja osta külalise rõõmuks rummi ja sakummi, onju

20/3/08 3:19 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

aga too korraga terve tallinna kroonid ära, siis ma ostan 2 rummi

20/3/08 6:08 PM  
Anonymous Postileaks said...

Mõistagi tegin ka mina püsikorralduse, ja mitte sugugi väikese, aga saaja initsiaalidega juhtus mingi imelik lugu...

22/3/11 6:23 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee