29.4.08

ja munn haldjakeeles on?

Zver ütleb (0:06):
gfslkg dslgkwethweu eirywegr euryuuyi ootgiuiretu
Zver ütleb (1:11):
esojtiwhü rgjwe gjwtuwhrqi
Zver ütleb (1:11):
olen tolkien ja töötasin just välja haldjakeele. ilgelt kaua mõtlesin ja tegelesin karjala ja soome keelega 2 aastat ja siis selle baasil
Vahur [€] Afanasjev ütleb (1:11):
ja munn haldakeeles on?
Zver ütleb (1:12):
munn on: jhetg
Zver ütleb (1:12):
ja vitt on kjtkeryjbly
Zver ütleb (1:13):
kui sa neid hääldada ei oska, siis tuleb kääbik ja annab sulle vahtkummist mõõgaga vastu pead
*
Vahur [€] Afanasjev ütleb (1:17):
mollusk laulab
viiner liguneb
Vahur [€] Afanasjev ütleb (1:18):
kevad südames
suvi perses
*
Zver ütleb (1:26):
nägin unes, et inimestelt võeti klux-NA proov ja siis see näitas kohe ära, et kas on neeger või ei
Zver ütleb (1:27):
ma veel ei taht anda
andra ütleb (1:31):
kas neil proovi võtmise asemel nutikam otsa poleks old vaadata?
*
Zver ütleb (1:35):
mul on mure
Zver ütleb (1:36):
maailmas on nii palju inimesi - kas sina teed neil kõigil vahet?
Zver ütleb (1:36):
ja mulle järjest vähem meeldivad naised
Zver ütleb (1:37):
aga mehed ei meeldi üldse kohe
Zver ütleb (1:38):
mida ingellikum ma paistan, seda vähem ma tahan kõike teada
Zver ütleb (1:38):
ja ma vist lasen endale otsa ette või -peale tätoveerida "oru kodu"
*
andra ütleb (0:42):
veiko märka näoga mees sõidab must kogu aeg jalgrattaga mööda
Zver ütleb (0:42):
ma arvan, et tallinnas kristiina juures on selle jalgrattanäoga mehe mees
Zver ütleb (0:42):
töötab ise veel ekspressis keskküla emana
Zver ütleb (0:43):
ja on vanem kui abrasiiv linkoln
*
KK ütleb (2:54):
TARTU - heade mõtete linn, AUSTRIA - salapäraste keldrite maa...

Sildid: , , ,

2 Comments:

Blogger Kessu said...

oolmõust tilk püksis naerust

29/4/08 9:08 PM  
Blogger afanasjev said...

Vana kuld:)

1/8/10 9:58 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee