28.5.09

seletuskiri

kui ma oleks monofunktsionaalne luuletaja
ilmuks minult iga kahe aasta takka luulekogu
need raamatud oleks ühtlased ja õhukesed
ega meeldiks mulle

puhtale kullale eelistan
tervet mendelejevi tabelit

mulle meeldib teha võrukeelseid plaate
raamatuid ja laulupeolaule
koos sõpradega

mulle meeldib kirjutada hitte
meinstriimitippudest punkariteni
süldipeole ja laulukaarte alla
ja isegi põranda alla

mulle meeldib olla juhtiv marginaal
väga laial rindel ja minu pohhuism
on kreatiivne sest mul on pohhui
kui kellelgi sellest pohhui on

mulle meeldib vallata
konjuktuuri ja jalahoope
poliitiline korrektsus
ja parempoolne künism
on minu jaoks rõvedad

ma ei mõista eriti teatrit
selle pärast tegelen sellega
üsna palju

veel õpetan ma lasteajakirjas
teie järeltulijaid
mänguasju meisterdama
see on minu protest
teie mandumise vastu

igatahes meeldib või mitte
tulen ma öösel teile koju
isegi päeval tulen
ma juba olengi seal
ja igal pool mujal
you got me under your skin
saanuks laulda näiteks sinatra

mina laulan teistmoodi
ja teises keeles
ja sina laulad kaasa
ise seda teadvustamatagi

sest minu arrogants
ei luba su lauludel
välja surra

Sildid:

web page hit counter Blog.tr.ee