20.3.07

mul on väike... tassike

lasin vahepeal jälle raha eest idikoppadel oma noksi ja muud arvustada. nende toredate inimeste jaoks, kes muidu sõnnikus ei sorgi, riputan lingi. niisiis - püksid maha!
tallinna ja tartu tripid kujunesid hämmastavalt meeldivaiks nii kohtumiste, sattumiste kui tolgu poolest. isiklikku muusikaauhindade rida ei hakka välja riputama, nendin ainult, et suurem osa valgust läks õigetele inimestele, aga valede asjade eest. kummaline täitsa.

muideks - gurul seisab nüüd marshalli võim nurgas. oodake, naabrid, kui te jälle hommikul vara muru hakkate niitma!

tervitan kõiki toredaid neide, kes seda loevad või ei.

ps: laulvate kirjanike plaat tuleb ülikõva!

ps2: mul on luba
võrrelda andra teedet
oma stratocasteriga

tehtud

Sildid:

4 Comments:

Blogger andra said...

ma saan end tervitatuna tundma

20/3/07 9:24 PM  
Blogger Sven Adamson said...

nagu räägib laulusalm:

kas soovid emaks olla sa minu lastel
mul on Marshall ja Fender Stratocaster

21/3/07 10:35 PM  
Blogger Kalle said...

sel on epiphõun les paul

21/3/07 11:21 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

see on küll hea laulusalm, aga mõelge laste pääle kah. ega lärmi sees hea kasvada ole.

25/3/07 4:31 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee