26.4.11

Lugu sellest, kuidas Oh ja Ah matkale ei läinud

...ehk siis ma seletan nüüd ära, miks lähiajal on parem seiklejatel mitte tülitada. Matkale ja maratonile kah pole mõtet kutsuda. Noh, ega varem kah ei olnud muidugi, või kui, siis motoriseeritult ja mugavustega. Niisiis - olin väga võimekas ja tõmbasin ise oma käe ja suure hooga endale Mooste Folgikoja välisuksega ilusti-jõhkrasti piki põlve. Nüüd on põlv "väike ja mõnus", "ei valuta räigelt" ja ise olen "väga liikumisvõimeline". Ilmselt toimis hämaruse, ebatasase maastiku ja alkoholi jääknähtude koostöö, aga ei saa välistada ka rahvamuusikatöötluste laastavat mõju kesknärvisüsteemile. Mooste festivali, alkoholi- ja jalatsitootjate, eelmise öö muusa ning juutide ja vabamüürlaste süüdistamise asemel kuulutan juhtunu jumalikuks ilmutuseks, mille sõnum on lihtne - Ilves, ära torma!

Blogida on lahe, keegi ju ei loe neid enam, saab kõik ausalt ära rääkida.

Sildid: , ,

4 Comments:

Blogger VäikeHipi said...

mina loen...

27/4/11 10:21 AM  
Blogger M-M. K said...

Mina ka loen. Endiselt.

27/4/11 3:54 PM  
Blogger (eevo) said...

aamen!

tõden ka ajatuil hetkil ennast kõrvalt vaadates ja natist haarates, et rahulikult saabki kiiremini. mitte igale poole ja eikuhugi, vaid siia samma iseendasse.

peeess! kas saaks Mõra viidet: vonnekurt(A)gmail.com'ile?

Vonne Kurt
Eesti valeusukiriku preester

28/4/11 9:16 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

wetransfer'i robot saatis lingi

29/4/11 5:54 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee