23.4.22

Mida mina väikeettevõtjana e-arveid edastavalt keskkonnalt eeldan ja ootan ja vajan:

 Nii!

Ma olen väikeettevõtja ja mu käive pole just üleliia suur.

Minu raamatupidamiseks on minu pangaväljavõte.

Selles mõttes võite selle arhiveeriva ja raamatupidamisosa endile taha toppida, ma ei vaja seda ja ma ei kavatse hakata selle eest maksma.

Ma vajan lihtsat lahendust, kuhu saab märkida:

Minu ettevõtte nime ja registrikoodi ja kontonumbri.

Minu poolt osutatud teenuse või kauba nimetuse, hinna ja koguse.

Maksja ametliku ärinime ja hädakorral ka registrikoodi, kui ma seda tean või viitsin otsida.

Keskkond peab olema võimeline emma-kumma järgi muud andmed äriregistrist üles leidma.

Kuna tihtipeale on arve saajaks-tellijaks allasutus ja maksjaks haldav asutus, pean ma saama need arvele eraldi märkida.

See on väga oluline!

Väga-väga-väga oluline!

Kui te sellest aru ei saa, siis kerige e-arve-teenuse turult konkreetselt sinna vene sõjalaeva kõrvale!

Samuti pean ma saama selgitusse haldavale asutusele arusaadavalt ja ilma tähemärkide limiidita kirjutada, mille eest nad maksavad ja kes konkreetselt vastutajana selle teenuse/toote tellis.

Mida ma ei vaja:

Vaikimisi lisatud käibemaksu.

Mingeid arusaamatuid kohustuslikke välju, mida ma ei oska täita ja ei tahagi osata täita ja ei kavatsegi hakata oskama täita.

Kurat, ma ei tee brutol ja netolgi vahet, ja te hakkate mulle mingit hiina keelt pähe määrima!

Seda, et ma pean olema hiromant ja leidma kusagilt karup*rsest üles lahtri, kus määrata käsitsi, kas maksja on ettevõte või riigiettevõte või vanakuradi vanaema. 

Mis see minu asi on?

Ma tahan oma teenitud palka kätte saada lihtsalt!

Ma tahan saata arvet ja ma ei tahagi teada, et on veel mingid muud võimalused ja ma pean selgeltnägijana leidma selle kuradima augu, kust valida käsitsi justnimelt e-arve.

Ma tahan teada ja näha, kas see kuradima e-arve läks kohale ka üldse.

Ja kui te n*ssite enam vähem toimiva keskkonna "klientide paremaks teenindamiseks" täiega p*tsi, siis üleviimise käigus ei pea kaotama ära minu pangaandmeid, päriselt ka!

Ja nii tark võiks see teie debiilsus ikka olla, et taipab IBAN numbri järgi ise ära, mis pangaga on tegemist ja mis on selle rahvusvaheline Business Identifier Code.

Minu minut on täpselt sama pikk, kui suvalise presidendi või arendaja minut ja ma ei pea seda raiskama guugeldamisele, kui see võiks ja peaks teenusepakkuja, vabandust, "teenusepakkuja" poolt juba tehtud olema.

Tra, küsige ettevõtjate käest, mis neil vaja on ja palgake programmeerijad ja disainerid!

Koristaja poeg ja ema sõbranna ei ole programmeerijad ja disainerid!

Ja ma ei taha ise saada mitte ühtegi e-arvet, mitte kunagi!

Mul on muud ka teha, näiteks tööd, kui käia iga paganama päev selles teie t*rastunud keskkonnas vahtimas, kas keegi mulle ehk arve on saatnud.

Lihtne!

Täiendatud: Ja, raisk, kui ma saadan arve, siis teie t*rastunud süsteem ei pea panema sellele eilset kuupäeva! Debiilikud!

Täiendatud: Ja, kurat võtaks, selle aja peale, loll Banqup, võiks avalehel juba ka "logi sisse" nupp olla. Mädapead, raisk!

Täiendatud: Ja ei helista mulle enne kella 12, lollakad!

Täiendatud: Ja kui mul on valitud saaja kanalik e-arve, siis ei pea robot ütlema, et arve saajal on kanaliks e-arve ja et kas ma olen ikka kindel, et tahan arve ära saata, sest saajal on kanaliks e-arve, aga mina olen ju valinud hoopis e-arve. Puhas kräpp!

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ühinen igas punktis.
Luulur

17/5/22 4:49 PM  
Anonymous Martin Pau said...

Raske hr Ilvese öeldule kriitikat teha. Kui ma teen käsitsi oma põhja peale pdf-arve ja mul kulub algusest lõpuni oluliselt vähem aega kui e-arve koostamisele ja mul jääb maha selge märk, et olen arve just sel hetkel ära saatnud, ma ei pea kordagi vihastuma süsteemi jaburate ballastlahtrite ja vastuhakkamiste peale (näiteks on äriühing otsustanud oma nimes sõnad ära vahetada, aga süsteem, selmet anda uus ärinimi, peksab lihtsalt errorit), on mulle vaja väga head põhjendust, kust otsast on e-arved etemad ja tõhusamad mu oma tehtuist. Ja tõesti, miks ma peab nädal pärast arve saatmist kuulma omavalitsuselt, et nad pole arvet saanud? Kuidas ma tõestan, et ma arve siiski tegin? Kui ei suuda nii lihtsat asja viisakalt tööle panna, pole ju mõtet ka seda mingi maailma päästva ja parandava süsteemina reklaamida....

17/10/22 11:38 AM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee