11.7.07

mingid kuramuse ribalderid...




...kasvavad meil siin. ja inimesi ei söö, kui keegi ei vaata. ausõna, ma ei kükita, ma seisan püsti (ehk olen pisut küüruski), ja pigem kikivarvul. aianduskooli tagaukse elik rahvamaja kontori lävel, aga mis nende lehvikute nimi on, seda ma paraku ei tea. kõikide teiste taimde juures on nimesilt, aga neid umbrohte häbenetakse - kardavad, ehk tulevad kallale. tütarlaps alumisel pildil on minust umbes 15 senti lühem (tsekake lehti, ma seisan tema kohast meetrikese tagapool). esiplaani-taimed ongi lühemad, neid ju nussitakse muruniitjate-trimmeritega pidevalt. taamalolevad pole künkal, vaid ongi pikemad - sinna ei julge keegi minna. üks mees perega olla kunagi läinud. hirmsat matsutamist ja luristamist olla kostunud, ja hommikul olla kaugõppijad maast ilaseid pabereid leidnud, kõigile "liising", "sitt" ja "emamedal" peale kirjutet... vot siis!

Sildid: , , ,

5 Comments:

Blogger Pettari Linna said...

Need on ju Kohalikud Kobrulehed.

11/7/07 12:27 PM  
Blogger Kessu said...

need on jänesekapsad

11/7/07 8:13 PM  
Anonymous Anonüümne said...

kobruleht jah, teine nimi on sellel katkujuur. Kevaditi peaks olema samas kohas sellised käbikujulised tumepunased lilled: http://nagi.ee/photos/Smaili/630897/

11/7/07 9:01 PM  
Blogger Kessu said...

Ma tean, et sa ei julgenud seda pilti üles panna. Teen seda sinu eest:
http://www.headtochrist.com/images/Library-009.jpg

12/7/07 1:19 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

jah, tegelt need pildid mul siin blogis ongi votosopiga sellest sinu viidatust tehtud.

12/7/07 3:40 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee