11.2.09

süütu hobune

andra ütleb (2:03): kuule, ma sain honni täna
andra ütleb (2:04): mis tähendab ju, et kui ma nüüd takso võtan, jään ilusti nulli ja keegi ei kaota
Zver ütleb (2:04): aga taksojuhid on ju süüdi, et mu avansilis-lambiline sotsmaks tõusis, niiet ei võta midagi
andra ütleb (2:05): buss?
Zver ütleb (2:05): aga bussijuhid on süüdi, ee... globaalses soojenemises ja holokaustis ja nii edasi
andra ütleb (2:05): ega bussijuhid siis seda mu pappi endale saa
andra ütleb (2:06): ikka rasvased firmaomanikud
andra ütleb (2:06): ja nemad pole ju milleski süüdi
Zver ütleb (2:07): raudse loogika ees olen relvitu. võta hoburakend
Zver ütleb (2:07): aga olgu süütu hobune
_____________________
täiendet:
andra ütleb (2:14): sa pead selles postituses kuidagi selgeks tegema, et ma tahan selle taksoga 800 maha sõita su juurde
andra ütleb (2:14): muidu ei saa keegi aru ju naljast

Sildid: , , , ,

3 Comments:

Blogger Oryx said...

loll

11/2/09 2:16 AM  
Blogger andry said...

a ma küll sain

juba enne puändi eritamist

mis ma olen mõõknaljahambuline siis vä.

11/2/09 2:06 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

Andra
Alahindas
Publiku
Olemust

11/2/09 2:21 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee