2.6.06

klassipilt


vaatates klassipilti, mõtle nii:
a) kurat, peale minu olid seal ju ainult tropid ja harakad
b) kõigil teistel on vedanud, ainult minul mitte...
c) lahe kamp, peaks kokkutuleku tegema
d) luuserid - kellelgi peale minu pole nii suurt autot / nii head töökohta / nii toredaid lapsi / jms
e) kes need on?
f) ohh... minu elu lõppes kooli lõpupeoga...
g) õpetaja, helde, lahke... äkki ei oleks ikkagi pidanud tema maja maha põletama...
h) juba 10 / 20 / 30 /... aastat on selle foto tegemisest möödas, aga kui vaadata seda pilti, mis me eelmisel nädalal tegime, siis polegi midagi muutunud
i) oot, oot - statistika järgi peaks siin päris mitu pederasti olema?
jne) ... äh, kurat, lõpetage ise tähestik ära

7 Comments:

Blogger Jubejuss said...

k) mis neil türi ja paide meestel pederastide vastu on
l) fakk, kelle pilt see on
m) mis neil Jõhvi ja Vihasoo homodel pederastide vastu on
n) kuhu perse ma selle nüüd topin

2/6/06 4:10 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

statistika järgi peaks 2-3 ansipit pederastid olema. üks tartu mees arvas, et ilmselt need, kes teiste selja taha hoiavad.
a tegelt minu klassis küll nii palju peder... vabandust, ansipeid ei olnud.
kuidas teil?

2/6/06 5:38 PM  
Anonymous Anonüümne said...

See kuramuse koolivärk ja klassikokkutulekud on nii haiged. Meil tehti
nüüd esimene suts ja tead, mis selgus, üks vend õhtu lõpuks teatas, et
audi A8 quatto sport on kohe minu ja tema peale kauba, lisaks luxkorter
mere ääres jne. A ma arvasin, et ta on pede. Põhimõtteliselt mulle
meeldib ainult sularaha!

3/6/06 3:12 PM  
Blogger Jubejuss said...

Tegelt võiks mõelda ka: jaa - oleks isegi võind koolis käia...

Paljud on ju peded kuna ühiskond nõuab

5/6/06 11:33 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Pedeks saadakse siis kui mees on nii loll ja möku, et eidega ei oska asju ajada. Ühiskonnast on asi kaugel, pigem kõik piirdub püksiskonnaga.

6/6/06 6:40 PM  
Blogger Arkadi Zuk said...

pederast on maa sool*

*Mõnnaste ütelus

6/6/06 10:40 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

teemaks on klassipilt, mitte vuntsid

7/6/06 3:37 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee