19.6.06

vanity fair


olgu siinkohal nenditud, et räpinas ma käin kogu aeg igal pool niimoodi ringi, et noks on püksist väljas. see on sellepärast, et ma olen väga edev. no ja nüüd ongi hea, et jaan tegi pildi ja ma saan seda teile näidata. seal on pikkoraineni basskidra ots kah näha, aga alarit ennast õnneks ei ole, sest ta on kosmosemuttide nägu. see rüma minu kõhu peal on musima eterna 25 valmimisaastaga 1980, ja tal on ilgelt sitad keeled peal, sest mingid kuradima idioodid toodavad paska, ja siis poes muud ei müüda. imegu muna, raisk! nahhuijaa on vaja teha keeli, mis kas ei häälestu või siis kõlavad nii, nagu lastaks vanamutile perse peale nipsu. müügu, kurat, soome koolipoistele sellist sitta, toogu meile ikka korralikku kraami! keenjused, raisk!

14 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

pilte tahaks

19/6/06 12:34 PM  
Anonymous Anonüümne said...

jeerum!
Ma tahaks küll noksi näha!
peab vist räpinasse tulema.
Pildi peal paistab see küll rohtem tapetud kukeharja moodi välja.

19/6/06 5:18 PM  
Anonymous Anonüümne said...

a räpinas saaavad anonüümsed kõik peksa kohe - ma omast käest tean.

19/6/06 11:04 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

ega's see pilt ole räpinas teht

19/6/06 11:23 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Noormees, hoidkem eesti keel ja prillaud puhas!

20/6/06 8:29 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

eelpüstitet loosung on väärikas. eesti keel püsib puhas küll, kui perset või taldu ei laku.
prill-lauda ammugi mitte.

aga mis asi on prillaud, seda ma küll ei tea.

21/6/06 6:42 PM  
Anonymous Anonüümne said...

hakkasin eelmise kommentaari lugedes suure häälega naerma

21/6/06 10:14 PM  
Anonymous Anonüümne said...

cum prillaude

22/6/06 9:55 AM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

minu noorem vend lõpetas täna gümnaasiumi. tal ainult 22 aastat kulus selleks. aga noh, mis teha, kui tutipidu 10 aasta peale venib. ilmselt ta lõpetaski cum prillaude. või siis scum prillaude. palju õnne!

22/6/06 2:46 PM  
Blogger Kalle said...

ega su vennal eriti vahet ei ole kas lõpetas või mitte,sügisest teeb jälle ääremaa väikese kõne ja ta on koolis tagasi,sest iseloomustuse järgi pidi tulvo olema asendamatu kooli ürituste korraldamises

22/6/06 3:54 PM  
Anonymous Anonüümne said...

HIHII.. ammu pole nii irvanud kui selle tapetud kukeharja peale :D Ega jah, ikka ise peab vaatama, see kaamera värk pidi alati asjad nihke tegema.

25/6/06 4:27 PM  
Anonymous Anonüümne said...

FLOle
Tegelikult on nii, et ma ei tea üldse kuidas asjad olema peavad, sest elan kloostris ja peale kukkede-kanade meie hoovis muid lojuseid ei liigu ja sealt siis see.....jah, müüride vahele mu fantaasia jääbki

26/6/06 5:29 PM  
Anonymous Anonüümne said...

paistab, et kitarrikeeltega sama lugu kui piibutubakaga.
sisse tuuakse sitta.
kasvata vai esiq.

2/7/06 2:20 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

valdo!
ma hakkan ise
seljas ja jala
kust iganes
korralikku tubakat
sisse tooma
kui sa kuhugi
korralikud 10'sed
martin'id külvad
et iga nädal
neli kuuest punti
üles saaks kitkuda
ja paar peenart
fast fret' pulki
ning vagu medikaid (medium)

muideks
kidrapeded
- mõtlen
tõsiselt -
GHS seebiks!

3/7/06 3:47 AM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee