3.1.09

r2 aastahitt, tõdevat

vaatasin aastahiti gaalat ning trehvates huumorit, mille kõrval normani sitamäärimine oli vaimukas, töötasin koos ekspertgrupiga välja mõned memuaaripealkirjad:
robert kõrvits: "suguvõsa ainus lammas"
heidi purga: "kui mina alles groupie olin..."
erinevalt rahvusringhäälingu poolt eetrisse paisatud maotustest pole eeltoodud pealkirjades midagi isiklikuks minevat ega sellist, millele endid kotituna tundvad ei saaks meediumit arvestades kohest vastulauset öelda, sest need pealkirjad on universaalsed. blogilugeja, kelle elulooraamatu kaas ei sobiks ühte neist kahest lõugahusest* kandma, visaku esimesena kommentaar.

ps: ma ei räägi muusikast või saatest üldiselt, vaid ühest konkreetsest intsidendist laval. ükski "huumori" märklauaks juhtunuist ei ole minu sõber, tuttav, armuke ega sugulane. lihtsalt ühekordseid isikupõhiseid siseringi-suitsuruumi-nalju ei ole ilus ega mõtet suurele ekraanile vedada.

ps2: kes aastahiti saadet ei vaadanud, ei saa eelöeldust midagi aru.
____
* - lõugahus: slõugan, hüüdlause või pealkiri - võro keeles

Sildid: , , ,

13 Comments:

Blogger wr said...

Lisan veel, et Tanel Padar on üle mõistuse sitt intervjueerija, nagu ka lauljana, ja "unelmate bändi" rikkus ära laulja Kasearu, kes on ka üle mõistuse sitt laulja. Mõjus nagu koolipeonali.

Aga Purga oli ilus ja Robert Kõrvits jättis mulle hea mulje.

Ja suuremat osa sellest saatest ma ka ei vaadanud - kui vaatasin, hakkas liiga ruttu piinlik/igav. Winamp andis samal ajal head soome rokki, mille kandugi veel eesti rokk kaua aega kahjuks ei näe.

Aastahitt läks Kõivule, mis on asjade igati õige käik. Hea, et ei olnud mingi "megaruuliv" emopopp.

4/1/09 3:59 AM  
Blogger konnula contra said...

Heh, ma vaatasin poolenisti magades, vahepeal virgudes seda saadet ja - eks ma mõtlesin, et see on parasjagu unenäos, kus sellised naljad üldiselt täiesti kohased on.

4/1/09 8:10 AM  
Blogger Elektriarve said...

Eelmine aasta oli parem, isegi nii hea, et üllatas ja otsustasin see aasta kaa vaadata. Mis oli viga.

PS "ps2" on playstation 2 (üks vanaaegne mängukonsool, mida ma pole jõudnud endale osta).

4/1/09 3:41 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

nendin, et padar ei olnudki ju intervjueerija, vaid padar ja heidi'n'robert on muidugi ilusad. parima mulje jättis üks välismaise nimega ahja bänd, nendest ma loodan juba ammu suurt asja.
aga miks peaks endale ostma vanaaegse mängukonsooli, seda ma küll ei tea.

4/1/09 5:54 PM  
Blogger Elektriarve said...

ps2 ei peagi ostma, ma lihtsalt ütlen ausalt, et ma pole jõudnud osta, enne läks konsool vanaks.

5/1/09 11:25 AM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

selline negativistlik "ei jõua" suhtumine on väga halb, nii ei jõua elus kaugele. tervislik toitumine, veidi trenni - ja küll sa jõuad! konsooli aga soovitan kindlasti igaks juhuks arstile näidata - ehk ei ole veel liiga hilja.

5/1/09 12:03 PM  
Blogger Elektriarve said...

Siis tuleb küll arst poodi kutsuda.

5/1/09 2:03 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

kui on kena, sobivas eas ja soos arst, võib ta ka restorani, näitusele kontserdile või enesele külla kutsuda

5/1/09 5:55 PM  
Blogger Elektriarve said...

Kurat, ei ole pakkuda ühtegi. Tartu Ülikoolist äkki saab, seal raamatukogus on ööpäevad.

6/1/09 9:35 PM  
Blogger Veiko said...

Mulle tundus Robert hea, aga vahet ju pole.
Minu meelest oli räme üks karusnaha propagandist Padari juures. See oli lihtsalt räme, kui lolli juttu kui enesekindlalt võib inimene ajada. "Point" oli umbes et hakkaks eestlased ometi ka eesti karude nahkasid kandma, et midagi läheks siis nagu paremaks.. (??????) Arulage inimene, õudne.

7/1/09 5:16 PM  
Blogger kashei said...

mina ei saand vaadata, sest tol öhtul elasin ma seda paljukiidetud päriselu teleka vaatamis asemel...

12/1/09 7:57 PM  
Blogger Norbert said...

Autor on selle kommentaari eemaldanud.

13/1/09 12:04 PM  
Blogger Norbert said...

saarebwooi'le

- see oli see ainus õhtu sinu selles aastas, jah?!

Magus. Mis R2AH'i puutub, siis ok kõik oli jama. Aga riigitelevisiooni eetris õigustada karusnahkade kandmist? Marru ajab sellise kretiini laskmine telekaamerate juhtmete juurdegi, rääkimata selle intervjueerimisest.

13/1/09 12:05 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee