12.12.08

lüpsja-sirjel on laps!

nüüd on siis siin kah see tähtis uudis ära avaldatud, aga ma võib-olla paari aasta pärast palun andmekaitsel endale ette kirjutada, et ma selle postituse siit maha võtaks, kuna see sisaldab delikaatset isikuan... - kuidas on andmed ainsuse osastavas? annet? andmet? advent? -, nimelt fakti, et mina ise olen selle kirjutise autor ja kõik saavad sellest ju kohe aru ning võivad seda teadmist kasutada minu vastu, mis teeb minu edasise eestis viibimise võimalikuks, aga oot, nüüd läks küll midagi õietigi vist, onju?
vaadake ilusat pilti parem. või oli see hoopis vasak oli ju vist hoopis. hoopis tark, noh.

Sildid: , , , , , , , , ,

4 Comments:

Blogger Kristina Viin said...

Hõkk.

13/12/08 4:40 PM  
Blogger plasma-jack said...

btw sa kuskile teosesse oma delikaatseid isikuandmeid ei ole toppinud, mida nüüd kahetsed? pea meeles, andmekaitseinspektsioon ootab kodanike kaebusi 24/7. müügiedu kauba peale. no keegi ju võiks.

riikliku kampaania slogan (eesti 91):
Kaeba kirjastaja kohtusse. Andmekaitse aitab.

16/12/08 10:57 PM  
Blogger luize said...

lüpsja-sirje peaks hoopis rohkem muretsema nende delikaatsete andmete pärast, mida keegi veel kuskil avaldanud pole. saab alles nalja, kui keski avaldaks.

17/12/08 9:57 AM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

ma kavatsen kevadel üllitada ühe raamatu, mille kaanel on delikaatne isikuseesamunegi, st minu nimi, milline fakt omakorda võib asjaolude kokkusattumusel panna mind raamatu sisu eest vastutama, aga eks ma siis kaeban enda peale. ahjaa, kurask, täna käis ju andres raid ja filmis mind - kardan, et kui veel tiitrid kah mängu tulevad, siis on pahasoovijatel väga lihtne nägu ja nime kokku viia. tuleb vist etv peale kaevata pärast.

17/12/08 7:30 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee