11.2.09

vaatasin ennast telekast...

... ning lõõpisin sinna juurde msn'is afanasjeviga:
Zver: hakkan kohe ennast telekast vahtima, nii lahe mees olen, tere
Vahur: kaval. ma vaatan peeglist ennast
Zver: andres raid oli kah kaval, käis kaameraga külas. pidin tubli mitu minutit rääkima, kui lahe mutt on merca
Zver: a vaata kah telekast ennast või noh, kuvarilt vähemalt, siis on solidaarne värk
Vahur: tegelt mehi, kes endale meeldivad, on rohkem, kui naisi, kes endale meeldivad
http://narcissusgazed.blogspot.com/ kasvõi
Zver: krt, ma ei hakka konkureerima üldse selle mehega. loobumisvõit
Vahur: norm, siis sa pole pede ka
Zver: aga see vant meenutab mulle "ausaid" luuletajaid, neid, kes kirjutavad pikki vabavärsse stiilis "käisin eile poes, elu on perses"
Vahur: hämmastav jah
Vahur: klapib

Sildid: , , , ,

7 Comments:

Blogger andry said...

ma ka vaatasin

see määratlus - Merca kui "punk-primadonna" oli kümnesse

midagi pole teha, oled jalgupidi kirjandusajaloo raudades kinni nüüd.

Kui Merca ristiisa

11/2/09 2:08 PM  
Blogger rosin said...

Aapo pole tegelt mitte Merca ristiisa vaid pigem see mees, kes Mercaga kevadeti kutsikaid saab;-)
Selle fakti jättis ta targu mainimata... või ei tulnud une pealt meelde.

11/2/09 4:12 PM  
Blogger ilves@metsas.ee said...

ei tulnd muidugi õnneks

11/2/09 4:54 PM  
Blogger Kristina Viin said...

Autor on selle kommentaari eemaldanud.

12/2/09 3:47 AM  
Blogger Kristina Viin said...

nooh, eks saab siis etv arhiivist kaeda kui see saade sinna ilmub

12/2/09 3:49 AM  
Blogger Kristina Viin said...

a see kolmas tüüp pole vist veel piisavalt kannikate vahele saanud.

12/2/09 3:57 AM  
Blogger luize said...

see nartsissusemees on täitsa aus loobumisvõitja. samas, mõned aksessuaarid jäid pisut arusaamatuks. või mõni poos.
aga ma pole ka pede ju.

18/2/09 4:23 PM  

Postita kommentaar

<< Home

web page hit counter Blog.tr.ee